Interviu cu analistul politic Remus Ștefureac

  • Partea I –

 

Remus Ștefureac este directorul INSCOP Research (www.inscop.ro), o companie inovatoare de cercetări sociale și de marketing, ale cărei studii sunt de o acuratețe aproape chirurgicală.

Înființată în 2013, compania – care dispune de o echipă de profesioniști cu experiență în cercetarea sociologică, comunicarea publică și științele politice, implicați în activități academice și împărtășind standarde etice riguroase – a ajuns să fie extrem de apreciată pentru calitatea produselor sale.

Motivele pentru care am solicitat acest interviu țin nu numai de calitatea serviciilor și a produselor livrate de INSCOP Research, cât mai ales de responsabilitatea și integritatea cu care ajută, practic, societatea românească să se înțeleagă mai bine pe sine.

Un prim argument este atenția pe care compania o acordă unor teme actuale sensibile, precum eficiența energetică, preocuparea pentru mediu, configurația scenei politice interne, percepția românilor asupra identității naționale ori cea reflectată prin ochii celui mai important partener strategic.

Un al doilea argument este ieșirea în exterior, de la bun început, la cel mai ridicat nivel: în 2018, INSCOP Research – România și The Polling Company – SUA au încheiat un parteneriat de colaborare prin intermediul căruia își oferă sprijin reciproc în efectuarea de studii sociologice în România, în alte țări din regiune și în Statele Unite ale Americii.

Primul studiu, „Valori, percepții și reprezentări ale populației din România și Statele Unite ale Americii”, a fost prezentat în aula Academiei Române în luna noiembrie 2018.

Citește mai mult AICI